Visita també My Red Notepad: No és un mirall perfecte,
però és un reflex de la mateixa ànima.


diumenge, 15 d’abril del 2012

VullEscriure.Cat - Crida Especial «Sant Jordi 2012»


Arriba la Crida Especial Sant Jordi 2012!


En lloc d'una Crida, tres.
En lloc d'una setmana per escriure, dues.
En lloc de Critica... Recompte.

Qui són els millors Cridaners: els de Twitter, els de Facebook o els de la web?


Ha arribat el moment de descobrir-ho!


Us proposem una frase inicial, per tots igual. La penjarem al Twitter, al Facebook i al Bloc de VullEscriure.Cat. A partir d'aquí, heu de continuar la història: cadascun dels relats evolucionarà per separat en funció de les vostres aportacions.



«Vaig obrir el llibre de la biblioteca i hi vaig trobar
un bitllet de 500€»



Podeu participar en un dels relats o en tots tres! Podeu enviar tantes frases com vulgueu! Podeu convertir la història en un relat d'aventures, de misteri, d'humor o de l'amor més ensucrat! Tens temps de participar fins el 28 a la mitjanit. Guanyarà el relat que tingui més intervencions!


Vés a la web de VullEscriure.Cat i continua la història: Respon a la Crida!




VULL ESCRIURE!

2 comentaris:

Nuesa Literària ha dit...

Ostres Tere, em sap greu tota aquesta tirallonga d'enllaços cap al meu blog d'aquí a sota... M'ha passat alguna altra vegada, i sé d'algú a qui també li ha passat... Google encara no s'ha dignat a explicar-me perquè passa. Disculpa les molèsties, però t'asseguro que no hi tinc res a veure.
Una abraçada!

Tere SM ha dit...

Jeremias, no et preocupis: són misteris de la informàtica ;)

Una abraçada,



Tere SM
www.vullescriure.cat