Visita també My Red Notepad: No és un mirall perfecte,
però és un reflex de la mateixa ànima.


dijous, 6 de juny del 2013

Quelcom a dir


 
 
Li juro que va anar així: em van plantar davant del micròfon i em van dir «vostè, parli» i jo, és clar, vaig parlar.

Segurament tot hauria estat més fàcil si hagués dit que no. Miri vostè la de maldecaps que ens hauríem estalviat! Però no, a mi no em van ensenyar a dir que «no», més aviat em van ensenyar a dir que «sí», sempre, en qualsevol circumstància.

Per tant ja em té a mi, al micro (i a tots els nervis que em rosegaven l'estómac), situats al bell mig d'un minúscula habitació insonoritzada amb una vintena d'ulls clavats al clatell. «Vostè, parli!» que m'apressen, i si jo ja sóc de parlar poc, amb pressió menys.

Però vaig parlar. Valga'm Déu si vaig parlar. No sé com, però vaig fer-ho. I ara vostè vol saber perquè vaig dir el que vaig dir? Ai, do, i com saber-ho, si ni tan sols recordo quins mots vaig pronunciar!

Només recordo que vaig parlar... I potser cal tenir quelcom a dir per fer-ho?

 

[Aquest relat ha estat publicat al diari «Osona Comarca»]